یگانه عشق مامان بابا جانیگانه عشق مامان بابا جان، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ابرهای ذهنم

بدون عنوان

1391/4/24 15:24
نویسنده : یگانه
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من خیلی معذرت میخوام که چندوز ننوشتم خجالت امروز یک فیلم غمگین دیدم  به نام پسر اسمانی به نظر شما خنده داره نه متفکر ولی نه اصلا این توری نبود . بذارین بگم من که باهچی گریم نمیگیر خوب اگه زمین   لبخندبخورم چرا ولی نه فرق میکرد من همینتوری نگاه میکردم تا ببینم چی میشه ولی اخرش خیلی غمگین بود من شرشر اشکام میریختگریهگریهگریهگریهگریهگریه بلخره بابام اومد فیلم تموم  شد سریع درو باز کرم تا بابام ماشین پارک میکرد تلوزیون خاموش کردم و رفتم دست-شویی تا صورتمو اب بزنم                                                          خوب دیگه بای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوروش ( زهره )
24 تیر 91 22:15
من بمیرم اشکاتو نبینم خاله جونم بدو بیا بخلممم عچقم
سروناز
24 تیر 91 22:17
سلام یگانه زیبا. من چند روزه با وبلاگ شما اشنا شدم و عاشق سبک نوشتن شما شدم. شما علاوه بر اینکه زیبایی خیلی ام با احساس و مهربونی. داداشی رو از طرف من بوس بوسی کن لطفا


ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن