یگانه عشق مامان بابا جانیگانه عشق مامان بابا جان، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ابرهای ذهنم

من روزه گرفتم

1391/4/31 15:20
نویسنده : یگانه
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. یک خبر خوب. من امسال روزه کامل میگیرم مامانمو و بابام به من افتخار میکنن منو مامان تا سحر بیدار بودیم. تا سحر بازی باربی و اشپزی انلاین میکردم بعد رفتم سفره رو اماده کنم خلاصه انقدر خوردم که توی عمرم نخورده بودم  . بعد رفتم وضو گرفتم نشستم منتظر اذان بودم قبلش رفتم یک شیشه پر از اب خوردم زود نشستم و منتظر اذان بودم اذان رو که گفتن زود نمازمو خونم روزمو اغاز کردم تا دفعه بعدی بای بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوروش ( زهره )
31 تیر 91 15:39
منم بهت افتخار میکنم عزیزم! راستی چه شکلکای خوشگلی! خیلی ام خوب به کار بردیشون آشپزی انلاین چیه؟ راستی منم امسال روزه کامل میگیرم
مامی الیا
31 تیر 91 15:42
سلام وای افرین چه دختر خانوم نازی. چقد با اراده که با این که هنوز به سن تکلیف نرسیدی روزه کامل گرفتی! سعی کن سبزیجات زیاد بخوری که اب بدنت کم نشه! راستی داداشیت چطوره؟ در ضمن خالتم خیلی بامزست!
لطدارینننننننننن