یگانه عشق مامان بابا جانیگانه عشق مامان بابا جان، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ابرهای ذهنم

بابا جون مهربونم

1391/7/17 13:24
نویسنده : یگانه
335 بازدید
اشتراک گذاری

من یه بابا جون دارم که خیلی مهربونه                      قدرشو خوب می دونم  اون یار مهربونه

 

برای من و داداش  با خنده های نازش                سبد سبد محبت میاره خوب و تازه

 

عاشق خنده هاشم  قدر منو می دونه                  خوب می دونم  بابا جون    یادش نمی ره 

 

اصلا     که 4 تا نوه  داره.قلب

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای یگانه جونم
18 مهر 91 0:40
سلام به دختر مهربون و شاعرم ، خیلی شعر خوب و قشنگیه و پر از احساسه
حتما به باباجون نشون بدی که خیلی ذوق میکنه ، پیروز باشی دختر گلم ، دوستت دارم


مرشی بابا


عمه سمانه
19 مهر 91 8:52
اخ عمه قربونت بره با این شعر قشنگت جیگر طلا خیلی دوست دارم می دونستی؟


اوف خیس خجالتم