یگانه عشق مامان بابا جانیگانه عشق مامان بابا جان، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ابرهای ذهنم

سلام سلام سلامچه

1391/11/25 17:23
نویسنده : یگانه
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابام رفته بود تهران مسافرت کاری. برای من 1مانتو 1 جفت دستکش

3 دست لباس کیتی 3دست لباس ادیداس 1 لباس ورزش. خلاصه 

راستی 1جفت کفش برای مامانم  مانتو روسری کیف فکر کنم تا سال دیگه

چیزی نخوایم وای امروز خواب موندم از سرویس تو مدرسه نگذاشتن مامانم

بیاد  . گریه کرده رفتم توی کلاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
27 بهمن 91 3:55
مبارك باشه همش..........
امان ازين خواب موندنا....خاطرات زيادي ازشون دارم(فاطمه)


اره
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
27 بهمن 91 3:56
قالبت قشنگه
عسل
28 بهمن 91 12:51
مبارک. لابد بابات خیلی دوستت داره . اره؟


قابل نداره
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 بهمن 91 2:30
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$