یگانه عشق مامان بابا جانیگانه عشق مامان بابا جان، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ابرهای ذهنم

بدون عنوان

1392/2/26 10:42
نویسنده : یگانه
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  یک شنبه ادوگاه . ثامن الئمه. رفته بودم . یک معلم جنکی داریم . خوش اندازه خوشگل ماچ

سال تحصیلی هم کم کم داره تموم میشه گریه

برام دعا کنین چون امتحان های زیادی رو بایدطی کنم .خنثی

البته ازش بر می یام.اوه

دایی رئوف مهربون باحالم برام یک سرویس نقره گرفته که گوشواره هاش به شکل لب در حال  بوس

کردن.ماچ گئدنبندش هم  همینطور. ازش ممنونم . خوب بگم از خونه  من هروز بعد از مدرسه میرم توی ابنما

.دیروز رفتم از درخمون یک عالمه البالو چیدم وبردم مدرسه . اتاقم همه چیزش یاسی و نارنجی است.

حمید رضا شد ١ ساله.

 

شعر خودم..

بوی خاک وبوی بارون       میومد از توی ایوون         می باره بر سر خونه    دل من شده دیوونه

 

بوی خاک و بوی بارون     میومد از توی ایوون         می باره بر سرخونه       دل من شده دیوونه

 

خدایا   خدایا                 دل من رو گرفتیز بارون      دل منزوری نداشتش که بخوای ازم بگیریش

 

بوی خاک و بوی بارون     به چه بویی به چه عطری    میکنه ادم وحیرون    بوی خاک و بوی بارون

 

می شوئه برگ درخت رو     می بره غم رو ز خونه   شاعر .. خانم یگا نه حمیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عطیه
27 اردیبهشت 92 11:23
خصوصییی

وا
nafi3
28 اردیبهشت 92 12:25
سلام چه عجب خوبی ؟ دوست دارم سرویستو ببینم حتما خیلی خوشگله


سلام عزیزم . خوب گلم بیا خونه ببین . به زودی عکسشو می زارم
زهرا
2 خرداد 92 22:07
سلام عزیزم


شما
سارا
9 خرداد 92 13:52
سلام عزیزم . توی مدرسه ادرس وبم رو می دم اسمش لب ها ی شیرین


سلام . من تا مدرسه دیوانه می شم . چه اسم قشنگ گلم بقیه که برام نظر نمی زارن . تو حتما بزاری