یگانه عشق مامان بابا جانیگانه عشق مامان بابا جان، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ابرهای ذهنم

شولوق پولوق

1392/3/23 14:00
نویسنده : یگانه
827 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام خوبین منم خوبم. نمی دونم کی بود حمیدم رو بردیم دکتر . اون روز در 

 

پشتی رو باز کرده بود و بیرون رفته بود روی اسفالتای داغ پاهاش سوخته بود 

 

گریه میکرد . خلاصه اوردیمش و خابوندیمش وقتی بیدار شد دیدیم طب کرده 

 

طب 25 درجه بود . بردیمش دکتر . دکتر گفت که کاریش نیست. بعد مامانم

 

زنگ زد  به بابام . بابام گفت 5 دقیقه ی دیگه می ایم من رفتم کتاب بگیرم

 

 

                                                                                                                                                                                                                خانوم گفت من 4دقیقه مراقب مغازه باشم من یک کتاب خریدم به نا کچل کفتر

 

 

                                                                                                                                                                                                               باز حمیدم که امپول زد من 3 روز دیگه میرم ثبتام کلاس نقاشی و سفال گری                                                                                                                                                                                                                   زبان  من توی مولودی 1ه عدد شوکول و 1000 تومان عیدی      

 

 

میلاد با سعادت امام حسین عسگری 

 

مبارک باد بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)