یگانه عشق مامان بابا جانیگانه عشق مامان بابا جان، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ابرهای ذهنم

من ومامان

1391/5/16 16:26
نویسنده : یگانه
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها ! امروز من و مامانم میخوایم یک خونه تکونیه حسابی بکنیم البته                                                                                                                

بابام و میخوایم سوپراز کنیم  الان من تو اتاقم بودم و یکذ تیپ توپ زدم            

 

 

 

 

     

الانم رفتم حلوا یی که مامانم درست کرده رو تزیئن  کردم  بای                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سبحان جون
16 مرداد 91 16:39
سلام عزیزم وبتون خوشمله میشه بیای و به سبحان کوچولو تو مسابقه دو روی سکه رای بدی شماره 13 اینم ادرس جایی که باید رای بدی فقط امروز مهلت داری پس زود بیا
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php


معزرت خوام من نمیتونم بیام