یگانه عشق مامان بابا جانیگانه عشق مامان بابا جان، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ابرهای ذهنم

وای خداجون

1391/5/17 16:19
نویسنده : یگانه
566 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام بچه ها ! خوبین پریروز یک چیزی کشف کردم بگم چی!  من توی

 

 

گوگل کروم می زدم شکلک . حودون   من 16 تا شکلک دارم تازه بازی باربی  

 

 

بدون دانلودم پیدا کردم و  پیوند کردم  . راستی دیروز من و مامانم و عمه   


سمانه مامانیم و زن عموم با یکی ازفامیلای عمم و2 تا دختر دایی ی بابام

 

رفته بودیم استخر پارک صاحلی افتاب 2 سرسره داره پیچ پیچی وای وای                                                                                                                 

 من هر دوشونو 4 رفتم .یک تخته هایی داشت می شستی روش حلت می

 

داد- . من یک بار رفتم از زیرم در رفت و من بدون تخته می رفتم  پایین . وای

 

ها راستی یک چیزیو نه گفتم  داداشی و محیا یعنی دختر عموم و گذاشتیم 

 

محد کودک یعنی اتاق مواضبت از بپه ها من اصلا دلم نمیومد حمیدو بدیم 2

 

خانوم  خلاصه رفتیم و برگشتیم من و مامانم منتضر بقیه بقیه بودیم 

 

 

 نیم ساعت گذشت نیومدن از اخر من رفتم بالا 

 

دیدم بالان خلاصه همه اومدن رفتیم بابام نیومد با اژانس رفتیم خونه ی

 

مامانیم تا صحر اونجابودیم و بعد رفتیم خونمون خب دیگه من برم بازی باربی 

 

کنم تا دفعه بعدی بای بای 

 

 

                                                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوروش ( زهره )
17 مرداد 91 16:47
ای قرتی. خوشحالم یهتون خوش گذشته عزیزدلم. بله منم کیک درست کردن و بازی کردم باحال بودددددددددد.


مرسییییییییییی
پریناز
17 مرداد 91 16:48
سلام عزیزم. وای چه جای باحالیه این پارک آفتاب
از چه ساعتی تا جه ساعتیه ماه رمضون؟ راستی از مهد کودکش راضی بودین شما؟ هزینشو میدونی؟


از 8 تا 2 بله رازی بودیم از 8 تا 2 35 هزینه بچه ام توی همون35
بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:34
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .


هتمن
مامان انسی
21 مرداد 91 16:31
الهی فدای دختر نازم بشم. جه قدر خوب مینویسی. هم زیاد و هم قشنگ


ایبابا !!!!